17 September 2011

15 Sept :D

Thanks dekat kau Sudin , Daus nd Liya :) Ok memang best masa dekat Assalam , Diva Sri Alam nd otw gerak Kulai :)

Daus pengoi boleh lalu kota tak masal amik masa sejam nak sampai rumah Nenek aku. And sorry kat korang sebab dah lah tak cukup tidur lepastu tetiba dengar ceramah nenek sedara aku tu haaa. Ok sumpah malu siaak dekat korang evendo Daus kata dia tak kesah tapi aku macam Errr apa sial lah nenek sedara aku ni -.-

Then lepak rumah aku jap makan sotong hitam si Liya then tengok Karak and Suster Keramas. Part suster keramas si Sudin tak tidur pasal ada blue/2 sikit. Bongok dia tuu! -.- Liya tidur kejap kejap then bergurau bermanja dengan Boboi Dauh dia :D Then around 5lebih dorang balik :)

Selamat Hari Jadi
Selamat Hari Raya
Selamat Tinggal
Selamat Jalan
Kepulangan anda tidak dinanti XD