06 September 2011

Cemburu Hihi

Hi and Assalamualaikum :)

Harini nak cakap pasal ' Jealous ke? ' Macam macam yg boleh kita cemburukan. Macam cemburu akan kehidupan orang lain, cemburu akan kecantikkan orang lain , cemburu akan kepandaian orang lain. Banyak sangat sebenarnya cuma kalau cakap semua dekat sini memang saya rasa baik saya amik exam trial spm macam kawan kawan 94's hihi :p

Okay sebenarnyaa saya nak cakap pasal cemburunya saya tengok sweet couple dalam dunia ni :( Dunia tuu tak sgt lah. Okay cemburu dengan couple couple dekat jb ni. Pahang Terengganu Penang Kedah Perlis Kelantan tak sweet sebab tak pernah tengok lagi Hahaha. Tapi couple paling sweet adalah couple yg stay kampung kampung tau. Kenapa? Haaa dorg relax jorr dating bawah pokok pinang , pokok pisang , pokok durian. Kau ada? Kau tahu nak dating dekat starbuck , naik kereta taknak naik basikal tua Hahaha #meleweh. Oh Like seriously cemburu sangat sangat tauuu :'( tsk tsk tsk. #nangiskejap. Hmm bila saya nak macam mereka mereka semuaaa? #persoalan

Tadi online mukabuku , then dapat notification Yadd Ismail are now friends with Leeya Shah. Kay then tengok lah profile dia #jadistalkerkejap hihi. Kay tengok gambar gambar dia semuaaa lah kann Hehe. Haaa then terbukak satu gambar ni haa. Jeng! Jeng! Jeng! Saya bukak gambar dia dengan bf dia si Amer Nasser tuuu :) Kenal? alaaa yg selalu cakap ayat ni --> Suka? Seronok? Hahaha. Kay aku pun dah naik jangkit dah dengan ayat tuuu Bhaha. Ok dah lari tajuk ni. Haaa jealous tengok gambar doranggg :'( Kita dah 19tahun , eh lagi 6 hari baru 19 hehe #can'twait. Tapi sekali seumur hidup tak pernah ada gambar macam tuuu. Sadisnyaaa :'( Tsk tsk tsk Kesian tak? Kesiankannnn :( Hahahaha siapa nak amik gambar macam tuu dengan kita? alaaaa buat buat FAKE BOYFRIEND jorr Bhaha #bataknakBF

Tapi :D Haaa ada tapi tauuu Hehe. Tapi kita bersyukur lah kann dengan life kita sekarang ni eventhough kurang kasih sayanggg Hahaha. Siapa nak bg rasa sayang dia dekat kita kenyit mata 3 kali Hehe. Aku bersyukur dengan apa yg aku ada sekarang :) Terima Kasih Allah :) korang yg sweet sweet tuuu , teruskan yeaa. Jaga hubungan yg ada tuu tau , jangan macam aku. Dah ada lepastu gatal nak kuat merajuk , see now gua tak laku Bhahaha :D Kalau ada jodoh , someday aku mesti ada gambar macam korang korang yg sweet sweet cam sawet :D Hahaha #joke :P

Kdah , nak cakap tuu jorr Hehe. Aku rasa macam tak best je entry ni. Takut nak publish -.- Haaa dang sudah :D Ok 123 publishhhh ! Byeee korang. muahcx pipi kanan , muahcx pipi kiri , muahcx dahi , muahcx dagu style anak buah aku :D Assalamualaikum :)

Oh yeaaa , kalau kita jumpa sweet couple dekat jb dengan tengok gambar kann , nanti kita cakap macam ni

Jumpa --> eee bodoh ni sweet sweet depan aku pulak! Sepak nak sepak?! Grr #cemburu sebab tuu mengamuk tak masal Hehe :P
Gambar --> Allah sweetnya dorang. Bila aku nak macam ni? Err ingat aku tak boleh buat ke haa? Kau tunggu aku punya lagi sweet mix sawet #cemburu sebab tuu macam kimak haram J -.-

ehh sebelum terlupa --> Amer Leeya , sorry terletak nama korang habis gambar sweet sangat hihi Ok bye readers , stalkers and bloggers :*