13 September 2011

Kau Ingat Aku Dah Takda Kerja -.-

Engko klau tkda darah cina dlm badan tuu, please lah jangan nak mengaku muka tak malu nak kata yg kau tuu mixblood eh #JustSaying

Disebabkan status aku dekat atas tuu semua dok tanya aku, aku kutuk AS ke apa =.= Whatthe -___- Kau ingat semua status aku untuk dia ke apa ? Aku tak mention nama sesiapa so kenapa mesti terasa? Ok aku tahu yg buat kau terasa pasal comment Aleya kann? Aku tak cakap kau pun. Even nama kau pun aku tak tulis taip ke apa -.- Aku siap tanya lagi rambut curl or lurus kann? FYI , dah ramai sangat yg aku jumpa tak mixblood tapi mengaku mixblood. Lain kali kalau aku tak sebut nama takyah nak terasa sgt lah eh :) Aku pun sebenarnya dah malas nak bergaduh. Aku tak suka nak gaduh gaduh -.- Kalau aku ni suka bergaduh masa kau call aku dah mantol dah , takda nak cakap baik baik enn. Kepada mulut mulut yg dok sebuk sangat menyampai , teruskan ye. Aku suka kau jadi batu api :) Kau ingat aku dah takda kerja ke apa nak naik status madah menyound orang. Status atas tuuu bukan untuk Atikah Sahimi ye. Take a note! Thanks!