08 January 2012

Setelah Sekian Lama.....

Assalamualaikum :) How are you readers? Ceh bajet ada yg baca blog aku enn. Dah lama aku tak sentuh blog ni weh. Rindunyaaaaaaaaaaaa! *cium screen lappy* Haaa , nak cerita apa eh? Em em takda cerita lah. Emm.... Eh adalah :D Kita nak cerita pasal Boyprengg tak macam Boyprengg kita. Mu ada? :P K kidding. Haaaaa! Sebenarnya kita nak cerita yg kita tak tidur lagi dr malam td. Kena buli dengan Biyy Shortt and Amer Nasser *dia tak bersalah pun sebenarnya* Haa aku memang suka bebual pariapa , tadi kata nak cerita pasal boypreng tak mcm boypreng but now cerita pasal Biyy Shortt dengan Amer ngoii. Kewling ke thambi ke pariapa aku ni? K tiga tiga bukan Wuuuu :D Adehh , penat ah nak taip. Biyy taipkan boleh? K confirm tak sebab dia dah sunshine sgt tuuu :P Joking gemok R :P

Wooooooooooooi aku ada boyprengg , nama dia TETT Rahsia cib. Aku tahu kau baca sebab kepoh enn? K gurau, Meh comolot sikit :* *aku bukan lesbian* Erghh! Takda modal pun nak update tapi sumpah desperate nak update sebab dah tunggang telanjang blog aku. So kasi makan sikit lah kan fenekk? Haa apa tuu fenek? o.O adehh taktahu -.- Em emm malas ah nak taip lagi , tangan dah penat , mata dah kecik besar kecik besar , pinggang macam nak kiukkk dah ni. Urutkan boleh? Kita upah choki choki 10, cara? :D RR, ILOVEYOU <3 Tak masal enn? Hahahaha MTL >.<' Bye nak tidur. entry boring! Jangan baca :D Kau baca maknanya RR sayang aku Hahahaha *perasan much*



Baju hijau jangan tanya siapa , aku tak kenal. aku kutip dia kat bandar semalam. Yg belakang aku kutip kat susur. HAHAHAHA. Comel en kitorang? MemBabi perasan lagi Bhaha
3bulan akan datang aku update lagi. Ciau! Goodnight Readerssssss :*