19 September 2011

Be Strong Babe :)

#kenapa benda ni jadi berulang kali kat aku? Benda yg sama :'(  <-- kau nak tahu kenapa benda yg sama berulang? Sebab kau madah game perempuan. Karma tahu karma? Allah tu adil okay :) Now kau rasakan apa yg perempuan rasa <3
 Ok yg atas tuuu status aku. Yg # aku copy dekat blog seorang hamba Allah ni. Ok aku takda masalah dengan kau cuma aku menyirap sikit bila dengar cerita pasal kau. Ok baca bawah , kalau boleh jawab kay :)
|
|
V
Aku bukan nak bergaduh or mempertikaikan perangai kau. Cuma tolonglah berubah. Ramai perempuan merana menangis melalak sebab kau kay. Nd aku rasa macam erghh! Menyirap tahu. Yes kau ada rupa tapi jangan lah gunakan rupa kau nd ayat manis kau untuk game perempuan. Satu je aku nak tanya , apa yg kau dapat eh? Ok byee
To you Biyy Eyla : Just lupakan lelaki macam dia kay :) Dia tak layak dapat airmata you and sayang you. You cantik , ramai lagi lelaki kat luar sana yg lagi better dari dia. Just move on nd enjoy your teenager life okay :) Allah Maha Adil , someday dia akan dapat balik apa yg dia buat dekat you. Dia game you , nd percayalah akan ada perempuan lain yg game dia. Chill okay baby :*

Assalamualaikum :)