26 September 2011

Move On


Ok yg atas tuu vid yg bagi aku semangat nak move on. Kenapa ? Kau dengar , alert sikit dekat lirik dia eh :) oh before kita pergi lebih jauh , Thanks to Daus Zulkifli sebab bagi aku dengar lagu ni. Kalau dengan kau memang madah lagu jiwang je kann? Hahaha.

Ok to awak yg saya sayang rindu nak mampos , pleasee takecare of yourself. Kita dah tak boleh nak amik port lagi hal awak lepasni. Terserah dengan siapa pun awak nak couple :) Kita taknak amik port dah. Dah cukup sentap dah dengan apa yg jadi semalam -.-

Kalau kita rasa kita nak jumpa awak , kita dtg KM kita suruh Liya msg awak okay :) Jaga diri baik baik. Belajar rajin rajin , SPM dah dekat sangat dah ni. Ehem , thanks sebab nyanyi untuk kita malam tuu :) Sayang awak k :* Byeee

Dauss , nanti aku balas balik segala tepung yg kau mandikan kat aku semalam kay :) Kau tunggu aku dtg KM :D Aku rasa macam nak bagi extra telur tembelang dengan air longkang :D Hihi